Търсене в Мушмулка блог

понеделник, 31 август 2009 г.

Серия ставни упражнения събрани от Норбеков


Norbekov ставна гимнастика
Горещо препоръчвам ставната гимнастика на Норбеков на всички заседяли се прекалено много пред компютрите. Колкото и невзрачни да изглеждат упражненията ви гарантирам, че след 45 минути (колкото трае една тренировка) ще се чувствате, като гаврътнали два червени бика! Особено добре е да се правят сутрин преди работа. Упражненията целят разтягане и раздвижване на ставите, което от своя страна води до повишаване тонуса на организма, подобрява циркулацията на кръв в студените ви крайници (обикновени следствие от седене на стол с часове) както и чувствително подобрява настроението и вярата в собствените способности.

Дори да не вярвате грам, нищо не ви пречи да направите поне упражнението за очите . Отнема 5 минути и моментално снема натрупаното в тях напрежение.


P.S. Според слуховете Норбеков нямал истинска докторска степен и бил измамник и т.н. Дали е така няма никакво значение, след като ефекта от ставната гимнастика е повече от положителен, а шанса да се контузите - минимален.

14 коментара:

  1. Много добри упрожнения.

    ОтговорИзтриване
  2. Правя ги от 2 седмици.На 71 години съм.И се заседявам пред компютъра.Ефектът е неочаквано резултатен.Да не ви мързи, пробвайте!

    ОтговорИзтриване
  3. Хм.... абе малко от хората,които са на 71 години се застояват пред компютъра....:))) някак не се връзва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Връзва се,драги...не подценявайте нашето поколение-аз съм прабаба на 70,карам 71 и съм в чата на английски език с приятели няколко часа дневно..ползвам онлайн игри и сие информирам за каквото ми хрумне..бабата хакерка,както ме наричат внуците..Професия-инженер промишлен дизайн..

      Изтриване
    2. На 70 г ще стана скоро правя упражненията с удоволствие !Благодаря ви !! ще продължавам да ги правя !!!

      Изтриване
    3. Дойчо Люцканов7 септември 2014 г. в 5:04

      На 72 години съм. И за разлика от анонимкото, който вероятно се застоява по няколко часа на ден из кафенетата, аз от 18 години съм по няколко часа дневно пред компютъра. И не само да се ровя из интернет ами и да се образовам.

      Изтриване
  4. упражненията за очите са толкова полезни че ефектът ще забележите след 4-5 изпълнения.нищо не губите-само можите да спечелите!

    ОтговорИзтриване
  5. Казвам се Станка Стоянова и през 2007 превеждах на руски преподавател от школата на Норбеков в Хасково два курса - за начинаещи и за напреднали. Ефектът е уникален. На 49 години съм и това няма значение за компютрите, драги ми анонимко от 10 март 2010...

    ОтговорИзтриване
  6. Всеки ден правя вашите упражнения !Чудесни са ! Чувствам се прекрасно Добре че ви има !

    ОтговорИзтриване
  7. Не са наши, но мерси - радвам се, че съм помогнал на някой :)

    ОтговорИзтриване
  8. Днес направих поредните упражнения !Чувствам се добре !!Сега излизам с кученцето да тичаме !!!Благодаря че ви има !

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесни сте !Очаквам нови упражнения !!Благодаря че ви има !!!

    ОтговорИзтриване
  10. Както казва самия Норбеков - пет пари не давам дали вярвате или не - системата Работи и това е важното :)

    ОтговорИзтриване