Търсене в Мушмулка блог

събота, 21 април 2012 г.

Diablo 3 или началото на края на социалния живот офлайн

Диабло 3
Седя си мирно и кротко с притворени клепачи пред монитора, готов да си лягам. Но нещеш ли, през фейсбук научавам, че Диабло 3 е излязло, макар и open beta!

От около месец моите приятели ме карат да си поръчам играта, но аз все отказвам, изтъквайки безброй аргументи. Те непрекъснато ме увещават как това било неизбежно, и дълбоко в себе си съм знаел, че рано или късно ще си я купя. Та защо да отлагам. Аз обаче упорито се инатях.
А сега, без никаква видима причина, се "втурнах" към blizzard.com, пуснах някакъв даунлодуър да сваля играта и се регнах набързо. Търпеливо изчаках да се свалят 3-та гигабайта социално-отчуждаваща напаст, и с трепет кликнах големия бутон PLAY.

Е да, ама не - Unable to connect to service, or the connection was interrupted (Error 3003).
Тая 3003 цяла вечер не ми даде да мигна, но ми даде достатъчно време за размисъл.

Възможно ли е да има бивши геймъри? Възможно ли е да излезе Диабло 3 и аз да мога да си позволя 100-те лева и въпреки това да не играя? Какво ще ми струва играта? Накрая започнах да псувам Близард, понеже вече един час ме кърсваха с 3003!
 Реално, ще трябва веднага след работа да тичам към вкъщи, и едва отлепил се от служебния монитор, да се залепям за домашния. След което да вечерям синхронно за да не губя ценно време и до късна доба да трепя виртуални изроди с истински приятели в измислен свят.
 Мозъка ми пристъргваше като стар Maxtor от прекалено трудната задача, а грешка 3003 не спираше да се появава, въпреки упорството ми.

  Какво ще стане със социалният ми живот? Дали играта няма да е толкова зарибяваща и всепоглъщаща като WoW? Все пак говорим за фирмата, която има всичко на всичко 3-4 игри! Гледам картинката от този пост и мозъка ми ще изпуши всеки момент... Накрая решавам, че аз мога да контролирам нещата, и че няма да се оставя на някаква си игра да превземе живота ми! Казвам си "само ще разгледам бетата" и кликам Login,,,



P.S. Ако не постна скоро, не ме чакайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар